Meest gestelde vragen

Is mijn pakket al verzonden?

Wij verzenden alle bestellingen op tijd. In sommige gevallen kan de bezorging helaas wat langer duren bij Post NL. Normaal gesproken zal deze dan binnen enkele dagen alsnog bezorgd worden.

Wat is de levertijd?
Indien je bestelling voor 17.00 uur is geplaatst verzenden wij deze dezelfde dag nog. In de meeste gevallen heb je hem dan de volgende dag in huis.
Kan ik mijn bestelling volgen?
In de meeste gevallen versturen wij je bestelling per brievenbus post zonder track and trace. Indien je bestelling per pakket is verstuurd ontvang je een track and trace in je e-mail.
Hoe is mijn bestelling verzonden?

Wij verzenden alle bestellingen met Post NL. Dit is in de meeste gevallen per brievenbuspost. Hiervoor hoef je dus niet thuis te blijven. Indien je bestelling niet door de brievenbus past versturen wij deze per pakket en ontvang je een track and trace code in je e-mail. Bekijk hier alle info over verzenden.

Hoe kan ik betalen?

We hebben de beste betaalmethoden voor je geselecteerd. Voor sommige betaalmethoden betaal je transactiekosten. Bekijk hier alle info over betalen.

– iDEAL
– Afterpay
– Apple Pay (€0,95,- transactiekosten)
– PayPal (3% transactiekosten)
– MasterCard/Visa
– MisterCash/Bancontact

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Retourneren kan binnen 30 dagen. Meer info op deze pagina

Verkopen jullie ook op festivals?
Wij verkopen voornamelijk online maar staan soms ook op evenementen met een merchandise stand. Volg ons op social media om op de hoogte te blijven waar we staan.
Zoeken jullie influencers?

Wij zijn altijd opzoek naar enthousiaste festival liefhebbers die onze producten willen promoten. Voor meer info stuur een e-mail naar: support@festivalsupply.nl

Hoe kunnen wij je helpen?

Heb je een vraag of een goed idee? Laat het ons weten. Dit doe je gemakkelijk via ons contactformulier, e-mail of telefonisch.